onsdag 5 september 2012

25 nya 70

Allt min kropp tar sig till rent kroppsligt sätter sina spår just nu.
Jag försöker äta ordentligt så min kropp får möjlighet att reparera de skador jag tilldelar den på gymmet, men den verkar inte vara redo för att ta åt sig träning just nu.
Jag känner mig väldigt gammal då det mesta gör ont och jag får stå över träning med klasskamrater vilka jag normalt inte ska ha några problem att följa rent fysiskt.
Den här triathlon satsningen har lämnat mig svag och väldigt känslig för träning.
Måste vara helt fruktansvärt att ha reumatisk värk eller att bli gammal för den delen.

Vet inte om det kan vara för tidigt att börja träna hårt efter Ironman Kalmar eller om det är så att jag inte längre klarar av att riv starta träning. Kan det vara så att jag börjar känna av min ålder? är 25 en ålder på det sättet?
Oklart men jag ska försöka lyssna på min kropp lite bättre. :)
   

1 kommentar:

  1. Nja, gammal är du inte, tro mej jag vet vad gammal är och hur det känns! Du är nog bara sliten och inte van vid styrketräning + att du kör lika hårt som du gjorde när du var det. Det lossnar snart ska du se. I Hstd är det förkylt och snorigt, tråkigt. Sköt om dej.

    SvaraRadera