måndag 3 september 2012

Innebandy

Idag spelade jag innebandy för första gången på flera år.
Plockade fram den "gula faran" som legat i sitt fodral sen jag spelade i Metropol IBK hemma i Halmstad.
Konstaterade att jag blivit lite längre sedan jag slutade vid ca femton års ålder. Lindan hade torkat en aning men den höll  sig kvar vilket är imponerande nog.
Nu kan det mycket väll bli så att klubban med fodral kommer gömmas undan igen.
Min ländrygg gör ont och mina tår är röda av alla stötar.
Så många svängar har jag inte gjort på många år, kände mig riktigt otränad när flåset kom igång.
Kanske dags att börja med intervaller.

Lyckades även med att hinna med ett bröstpass på gymmet.
Kände mig återigen svag, men får ge mig själv någon månad innan jag kan börja ställa krav.
:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar