torsdag 13 september 2012

Naturnära gym

Idag bjöds det på vackert höstväder vilket möjliggjorde utomhus träning.
Vilket passar alldeles utmärkt då Louie inte är välkommen i vanliga gym.
Packade ner min trx och gav mig ut på jakt efter en bra plats.
Tog mig en löptur på ca 2 km innan jag stötte på en lämplig plats.
Det blev ungefär fyrtio minuters allsidig träning innan jag vände hemåt.
Som det känns just nu så blev det tydligen mer rygg och vingar än armar.
får se hur det känns imorgon. :)

Louie tränar mest på att sitta kvar när jag går iväg samt att vänta på varsågod. Men han gör stora framsteg hela tiden. Har försökt mig på att få honom att gå fot men det verkar vara som att få duracelkaninen att ta det lugnt. men det ska gå, att vara liten innebär inte att man får göra vad man vill.    

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar