onsdag 19 september 2012

teknik

Igår var jag på ett pass med vad jag trodde skulle vara 338 småland, men det var privat löpskolning. Passet i sig var väldigt lugnt med fokus på teknik, vilket behövs men inte var det jag önskade mig. Jag behöver någon som kan vara med och springa de tunga intervallerna, någon som får mig att pressa mig det där extra som gör skillnad.
Så jag kommer ta med mig  teknik övningarna och lägga in de i min vanliga träning och försöka få med folk ifrån skola på passen som motivation istället.

Imorse blev det ett kort pass med fokus på teknik och att hitta tillbaka till mitt löpsteg efter vilan.
Möjligtvis blir det ett socialt distanspass ikväll. lika bra att smida medan järnet är varmt.
Motivationen till att ta tag i löpningen är på topp.    

1 kommentar:

  1. Ja det var ju synd. Hade klart varit roligt om ni kunnat träna ihop ett gäng men det kan bli bra med skolkompisar också.
    Sköt om dej /T

    SvaraRadera