tisdag 2 oktober 2012

Mellanmjölk

Jag jobbar vidare med mina intervaller för att hitta tillbaka till mitt löpande jag, vilket i nuläget känns avlägset.
Det tråkiga är att jag alltid brukar vara något av snabb eller stark, men just nu så känner jag mig svag i gymmet och tung i spåret. Mellanmjölk helt enkelt, varken eller.
Men det ger bara mer motivering till att träna vidare.

I övrigt är det fortsatt arbete med hundarna. Uppfostra Louie till att bli en lydig liten hund och stävja Bagheras uppror över det faktum att han fått en lillebror.
Louie hanterar just nu sitt, ligg(oftast), stanna kvar, dansa och fot.
håller på att jobba in tass och byt sida.
Inatt väckte Louie mig vid fyra för en månskens promenad och avstjälpning. Dålig tajming men bra initiativ förmåga ifrån den lille.  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar